ایرانسل

ساخت وبلاگ

امروزه کسب مهارت اهمیت زیادی دارد و نسبت به دانستنی های حفظی ارزش بیشتری پیدا کرده است. آموزش برنامه نویسی می تواند یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز دنیای امروز و آینده کودکان و نوجوانان کشورمان باشد که نه تنها خلاقیت و تعامل اجتماعی را در آنها بهبود می بخشد بلکه مهارت تفکر منطقی و حل مساله را در کودکان و نوجوانان افزایش می دهد. اپراتور ایرانسل سالهاست در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. اکنون اپراتور ایرانسل طی گزارشی اعلام کرده است که فضای اثربخش و راحتی را برای علاقه مندان به یادگیری مهارت های برنامه نویسی فراهم کرده است. محتوای این پلتفرم ویژه دانش آموزان ۹ تا ۱۷ سال می باشد و به صورت پروژه محور و تعاملی ارائه شده است.
دوره های برنامه نویسی در آکادمی ایرانسل برگزار شد

آکادمی ایرانسل یکی از زیر مجموعه های مهم ایرانسل لبز و به بیان دقیق تر، مرکز آموزشی این سازمان است. درواقع هدف این مجموعه توسعه جریان آموزشی مهارت محور، توانمند سازی مشتریان، مشارکت در خلق روش های جدید آموزش دیجیتال و عرضه عادلانه آموزش شروع به کار کرده است. این اپراتور دیجیتال توانسته با راه اندازی این مجموعه گامی موثر در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه ی سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال بردارد که با بهره گیری از فناوری برتر در حوزه های مختلف صورت گرفته است.

آکادمی ایرانسل یک پلتفرم آموزش برنامه نویسی و علوم کامپیوتر به صورت آنلاین طراحی کرده است. نحوه برگزاری کلاس ها، ترکیبی از جلسات اختصاصی یک به یک بین دانش آموز و مربی و همینطور جلسات گروهی هفتگی می باشد. محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان ۹ تا ۱۷ سال آماده شده و به صورت پروژه محور و تعاملی ارائه می شود. ویژگی ای که ما را متمایز می کند، تعهد ما به آموزش فرزندانمان برای امروز و همچنین راهنمایی آنها برای تبدیل شدن به افرادی متفکر، خلاق و مبتکر است.

دوره های برنامه نویسی به شرح زیر است:
 

نام دوره های برنامه نویسی

طول دوره

تیمبو

3 ماه

اسکرچ

9 ماه

پایتون

9 ماه

 

 

متقاضیان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره آکادمی ایرانسل و ثبت نام در دوره های آموزشی به وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 411 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 16:00

همان طور که می دانید ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشورمان ایران است، این اپراتور همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین را به مشترکین خود ارائه دهد. طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، 460 سایت جدید 5G در استان های مختلف کشور نصب شده و همچنان ادامه دارد.
رونمایی ایرانسل از ۴۶۰ سایت جدید نسل پنجم

اپراتور ایرانسل همزمان با دهۀ ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، از پروژه بزرگ توسعه فراگیر نسل پنج ایرانسل، با نصب ۴۶۰ سایت جدید 5G  در سراسر کشور، رونمایی شد.

اپراتور ایرانسل در حال حاضر رکوددار تعداد سایت نسل پنجم و سرعت اینترنت همراه در کشورمان ایران است، درواقع این اپراتور در اوایل مرداد 1399 اولین سایت تجاری 5G  را در ایران راه اندازی کرد.  در ادامه این پیشتازی، پروژه توسعه فراگیر نسل پنج در ایران را با نصب ۴۶۰ سایت جدید 5G  در سراسر کشور، شروع کرده است. طبق اطلاعات،۹۲ مورد از این ۴۶۰ سایت، در استان های مختلف کشور، نصب شده و نصب سایر سایت‌ها نیز، با سرعت ادامه دارد.

بر این اساس، علاوه بر ۹ سایت نسل پنج قبلی ایرانسل که طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده بود، طی پروژۀ توسعۀ فراگیر 5G  در کشور، تاکنون ۹۲ سایت جدید در سراسر ایران راه‌اندازی شده که در استان تهران ۳۳ سایت نسل پنج، خوزستان ۱۹ سایت، البرز ۱۰ سایت، فارس ۸ سایت، آذر ۴ سایت، گیلان ۴ سایت، خراسان رضوی ۳ سایت، سیستان و بلوچستان ۳ سایت، مازندران ۳ سایت، هرمزگان ۳ سایت، آذربایجان‌غربی یک سایت و گلستان یک سایت 5G ایرانسل نصب و اجرا شده و فعالیت‌ها برای راه‌اندازی بقیۀ سایت‌های نسل پنج ایرانسل در ۱۲ استان فوق و نیز در ۱۹ استان باقی‌مانده از مجموع ۴۶۰ سایت برنامه‌ریزی شده، به سرعت در حال انجام است.

این سایت‌ها در حال حاضر، در حال آغاز فعالیت خود، به‌صورت حداقلی و در برخی نقاط در قالب Hotspot هستند و خدمت رسانی رسمی آنها به مشترکین ایرانسل، به زودی و با صدور مجوز فرکانس از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رگولاتوری، آغاز خواهد شد. ایرانسل همچنین بهره‌برداری از فناوری موج میلیمتری را در توسعۀ شبکۀ نسل پنج، در برنامه قرار داده است که با استفاده از این فناوری، امکان پوشش شبکه در مراکز اداری، تجاری و فضاهای بسته، با سرعت بالاتر از قبل، فراهم خواهد شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، از سال ۱۳۹۵، مطالعه روی فناوری نسل پنج را با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت‌های معتبر بین‌المللی آغاز کرد و توانست در ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، نخستین بار در ایران، نمونه‌ای از شبکۀ کامل 5G را در حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، آزمایش کند. نخستین سایت تجاری نسل پنجم تلفن‌همراه، اول مرداد ماه ۱۳۹۹، برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات راه‌اندازی شد. این سایت توسط رئیس‌جمهوری وقت و در حاشیه جلسه هیأت دولت، به صورت آنلاین افتتاح شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 16:47

همان طور که می دانید ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشورمان است، این اپراتور همیشه در تلاش است با ارائه طرح ها و جشنواره های پر جایزه نظر مشترکین خود را جلب کند. اکنون امسال هم جشنواره تابستانه ایرانسل با جوایز هیجان انگیز در راه است.

جوایز ویژه جشنواره تابستانی ایرانسل

ایرانسل جوایز ویژه ای برای شرکت کنندگان در جشنواره تابستانی در نظر گرفته است.  این جشنواره در بازه ی زمانی 1 تیرماه تا 31 شهریور ماه 1401 برگزار می شود و کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل در آن شرکت نمایند.

جایزه های این جشنواره تابستانی بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. جشنواره تابستانه سال 1401 ایرانسل، 50 برنده دارد که شامل 50 بسته اینترنت 10،000 گیگابایتی است این بسته تا یک سال پس از زمان فعالسازی بسته اعتبار خواهد  داشت. البته ناگفته نماند که این بسته  10،000 گیگابایت اینترنت حتی در یک سال هم به راحتی تمام نمی شود.

 اپراتور ایرانسل به برندگان این جشنواره، 3 سیم کارت جداگانه هدیه می دهد که جایزه جشنواره در این سه سیم کارت تقسیم می شود. بنابراین هر برنده جشنواره می تواند جایزه اش را با دو نفر از دوستان یا عزیزانش تقسیم کند و هر سه با هم در طول یک سال از این بسته فوق العاده ی هیجان انگیز بهره مند گردند.

شرط اصلی  برای شرکت در جشنواره اینست که مشترکین سیم کارت دائمی و یا اعتباری ایرانسل باشید و با با انجام تراکنش های مختلف مانند خرید شارژ، خرید بسته های اینترنت و مکالمه، خرید انواع سیم کارت های ایرانسل، پرداخت قبض و .... امتیاز کسب نماید. درواقع استفاده از بسته های رایگان یا تشویقی ایرانسل هم در این جشنواره امتیاز دارد هر 10 هزار تومان تراکنش برابر با یک امتیاز است و هرچه امتیاز کاربر بالا رود شانس برنده شدن در این جشنواره هم بیشتر می شود.

هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل به محض خرید و فعالسازی بسته های اینترنت و مکالمه، به صورت اتوماتیک و خود به خود در جشنواره تابستانه ایرانسل شرکت داده می شوند و نیاز به ثبت نام جداگانه ای نیست.

 برای آنکه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل یکی از برندگان این جشنواره باشند، باید تراکنش های خود را در بازه زمانی تابستان از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری # 45 *، فروشگاه اینترنتی ایرانسل من،  وب سایت ایرانسل انجام دهند. همچنین با شماره گیری کدهای دستوری : # 5 * ، # 6 * ، # 7 * ، # 555 * ، # 55 * ، # 4444 * می توانند تراکنش های خود را انجام دهند.

نکته ای که حائز اهمیت اینست که، شرکت کنندگان در جشنواره دقت نمایند که خرید از محصولات و خدمات دیجیتال اپلیکیشن ایرانسل من  شامل این جشنواره نمی شود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت دائمی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 20:11

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از 28 خرداد ماه تا 31 تیرماه 1401 در جشنواره ی سکه بارون سوپر اپلیکیشن ایرانسل من شرکت کنند و از جوایز طلایی آن بهره مند شوند. به قید قرعه به افراد برنده، ربع سکه طلا جایزه می دهند.
اپراتور ایرانسل در جشنواره سکه بارون، ربع سکه جایزه می دهد

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل، برای شرکت در این جشنواره، می توانند ابتدا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند و بعد به بخش سرویس طلایی ایرانسل من در قسمت خدمات ویژه مراجعه کرده و علاوه بر استفاده از خدمات، امتیاز کسب کرده و در قرعه کشی 30 ربع سکه بهار آزادی شرکت داده شوند.

مشترکین سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور، یک امتیاز دریافت می کنند. کسب امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن در جشنواره را افزایش می دهد. خدماتی  که در بخش سرویس‌های طلایی سوپراپلیکیشن ایرانسل من موجود است، می توان به اسنپ، اسنپ فود، پیشواز، اسنپ مارکت، اعتبار بانکی، پستِکس، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، بازیگوشی و اسنپ فلایت را اشاره کرد.

این اپراتور با هدف کمک به رشد و توسعه ی کسب و کارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب و کارها را در سوپراپلیکیشن ایرانسل من را فراهم کرده است. درواقع فرصتی برای مشاغل دیجیتالی ایجاد کرده است تا در یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن دیده شوند.  صاحبان کسب و کار که علاقه مند به معرفی خدمتشان به کاربران این سوپراپلیکیشن هستند، می توانند به وب سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/292874/p مراجعه نمایند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 219 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 20:26